Tämmönen luova tila mulla on olohuoneen nurkassa:

1206329.jpg

Työpöydällä on kaikki keskeneräiset jutut. Seinällä näkyvälle hyllylle tulee lasten sormien ulottumattomiin mun nukkis, kunhan saan seinät siitä kasaan. Ja ne seinäthän näkyy tossa lattialla, tai ainakin osa niistä. Tuo apteekkarinlipasto on mun tavaroita varten hankittu, mutta nyt siellä on muuton jäljiltä paljon kaikkea muutakin. Kaappi kuvan etureunassa on mun kankaille, ja lipaston edessä olevassa pyykkikorissa on mun lankavarasto. Keskeneräiset neulomiset on erikseen korissa kirjahyllyn päällä :)

1206330.jpg

Tuossa vielä lähikuva pöydästä. Voitte vaan kuvitella kuinka ahdasta tuossa on mitään tehdä... Ensin siivotaan pari tuntia, että ehtii vartin tehdä hommia... Mutta, tuolla tavaran alla on ihan tavallinen keittiönpöytä, jonka alla on kasa käsityölehtiä :)

Melkein vois kuvasta päätellä että mun elämän suurin intohimo on askarrella ja neuloa. Ja huomatkaa kuvan etureunassa mun tärkein esine: KAHVIKUPPI!