Mobilia on edelleen pieninä palasina, kun en vaan saa aikaseks liimata sitä kasaan. Nytkin ois aikaa, mut ei vaan jaksa. Plaah. Haluis jo kovasti alkaa tekemään huonekaluja, mutta ei. Mä oon päättäny et vasta sitten kun se on kasassa. Näillä näkymin joskus ensvuonna varmaan...

Mutta, jotain kivaa on elämässä aina. Kävin lauttasaaressa, novitan tehtaanmyymälässä. Ja saalis sieltä näyttää tältä:

524079.jpg

Toi takana oleva ruskeensävynen palma alko juttelemaan mulle siellä liikkeessä. Se sano, että siitä tulee nalle, ja mun kuulemma piti siitä semmonen tehdä! Mä en osaa, ainakaan virkaten, mutta jos lanka itse kertoo mikä siitä on tulossa, niin ei auta ku tarttua koukkuun ja alkaa hommiin. Niinpä mä otin tota palmaa, ja luonnonvalkosta nalle-lankaa, ja aloin koukkuilemaan. Ja hups! Saanko esitellä:

524080.jpg

Yrjö-nalle! Örps, nimi ei oo kauheen kaunis, mutta kun... Se vaan tuli ekana mieleen... Silmät ja nenä on pistelty jollain ruskeella villalangalla, ja korvissa on pikkasen tangoa. Mä oon tyytyväinen, vaikka ton pää onkin pikkasen pieni suhteessa isoon mahaan. Hän on kaunis, ja hän on mun tekemä, ihan itse.

Enää jää arvoitukseksi Yrjön tuleva asuinpaikka, meillä ei ole tilaa...